Verlof Zomer 2017

Wij gaan er even tussenuit!

*Van vrijdag 11 augustus 2017 tot en met dinsdag 15 augustus 2017 worden er geen bestellingen verzonden. Bestellingen die worden geplaatst tijdens deze periode, worden verzonden vanaf donderdag 16 augustus 2017.

*Van vrijdag 25 augustus 2017 tot en met dinsdag 29 augustus 2017 worden er geen bestellingen verzonden. Bestellingen die worden geplaatst tijdens deze periode, worden verzonden vanaf woensdag 30 augustus 2017.

Prangende vraag?

Heb je een vraag i.v.m. onze producten of je bestelling?
Hieronder vind je misschien een antwoord.
Zo niet, verstuur ons dan je vraag via het contactformulier.

Hebben jullie ook een bakstenen winkel?

Je kan de spulletjes, enkel na afspraak, komen bekijken in onze firma Fire Technics nv (Solvaylaan 6, Oostende).
Wij houden af en toe ook een verkoopsdag in ons bedrijf. Dit wordt telkens aangekondigd op onze Facebookpagina.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dat kan. Kies bij het afrekenen voor 'afhaling'. Via e-mail spreken we dan af waar en wanneer je jouw spulletjes kan komen afhalen.
Dat kan tijdens de openingsuren (ma-do: 8u-17u en vr: 8u-12u30) -na afspraak- in onze firma in Oostende of na de kantooruren -eveneens na afspraak- in Bredene.

Ik heb vandaag ook een bestelling geplaatst bij Fée des Fleurs. Kan ik mijn bestellingen samen afhalen?

Ja, dat kan! Plaats je rond dezelfde periode een bestelling bij webwinkel Fée des Fleurs (www.feedesfleurs.be), dan kan je via e-mail afspreken om de bestellingen samen af te halen.
Dit geldt enkel voor afhaling, niet voor verzending.

Welk maatje neem ik het best voor de Lego Wear kledij?

Hieronder vind je de matentabel terug voor de Lego Wear kledij. Klik op de afbeelding om deze te vergroten.

LEGO and the LEGO logo are trademarks of the LEGO Group. ©2016 The LEGO Group. Produced by KABOOKI® under license from the LEGO Group.

Ik kan een bepaald product niet in mijn winkelmandje steken, er staat geen bestelknop. Hoe komt dit?

Wanneer een product niet meer voorradig is, verschijnt er een rood bolletje naast de prijs. Je kunt het product dan ook niet meer in je bestelmandje plaatsen.

Vaak is het product slechts tijdelijk uitverkocht en komt het nog terug in stock. Je mag ons hiervoor gerust een mailtje sturen: info@petitpompier.be.

Ik kocht kledij en de maat is niet goed. Of: Ik kocht een ander product, maar heb me bedacht. Wat kan ik doen?

Is de maat niet goed of wil je een product om een andere reden toch niet? Je kunt het kledingstuk of artikel binnen 14 dagen na ontvangst terug sturen. Op voorwaarde dat het artikel ongebruikt en onbeschadigd is, uiteraard.

Stuur ons een e-mail (info@petitpompier.be) waarin je aangeeft welk artikel je wil retourneren. 
Je kan het product, na afspraak, naar ons bedrijf brengen of je kunt het naar ons opsturen. In het geval dat je het product wenst op te sturen, vragen we het artikel goed te verpakken en (een kopie van) de factuur aan de zending toe te voegen. 
Retouradres:
Fire Technics nv - t.a.v. Petit Pompier
Solvaylaan 6
8400 Oostende

Een artikel kun je ruilen voor een ander artikel (bij de kledij kan het zijn dat een grotere of kleine maat niet meer voorradig is), we geven een tegoedbon of storten het betaalde bedrag voor het artikel terug op je rekening. De verzendkosten voor het retourneren en opnieuw verzenden zijn voor jou.

Hoe kan ik betalen?

Je kan je bestelling online betalen via Mollie met bancontact en credit card. (Voor onze buitenlandse klanten: iDeal en Zofort)

Betalen via overschrijving is ook mogelijk.
Onze betaalgegevens:
Fire Technics - Petit Pompier, Solvaylaan 6, Oostende, België
IBAN: BE07 0688 9913 5766
BIC: GKCCBEBB
Belangrijk: vermeld als mededeling zeker het ordernummer van je bestelling.

Indien je kiest voor afhaling, kan je ook ter plaatse cash of met bancontact betalen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden onze bestellingen met Bpost. 
Binnen België hanteren wij de volgende tarieven:
-Bpost thuislevering of op kantoor: €5,95
-Bpost levering in een postpunt: €4,95
-Bpost levering in een pakjesautomaat: €4,95

Buiten België:
Voor Nederland, thuislevering of op kantoor: (0-5 kg) €8,00 / (5-10 kg) €8,50
Voor Duitsland, thuislevering of op kantoo:r (0-5 kg) €9,00 / (5-10 kg) €10
Voor Frankrijk, thuislevering of op kantoor: (0- 5kg) €10,50 / (5-10 kg) €15
Voor Luxemburg, thuislevering of op kantoor: (0- 5kg) €8,50 / (5-10 kg) €11,50

Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?

Wij streven ernaar om jouw bestelling -in de mate van het mogelijke- zo snel mogelijk te versturen. 
Wanneer je bijvoorbeeld op een werkdag een bestelling plaatst voor 12u00 én online betaalt via onze Mollie-betaalpagina, zullen wij proberen het diezelfde werkdag nog op de post te doen. Doorgaans komt jouw bestelling dan 1 tot 2 werkdagen later aan.

Indien je kiest voor overschrijving, zullen wij jouw bestelling versturen van zodra het bedrag op onze rekening staat. Afhankelijk van jouw bank, kan het enkele dagen duren voor het bedrag op onze rekening komt. Uw bestelde producten worden voor u gereserveerd gedurende 14 dagen vanaf het plaatsen van de bestelling. Indien wij binnen deze termijn geen betaling hebben ontvangen, zal uw bestelling worden geannuleerd.

Houd voor de levering van je pakket steeds rekening met eventuele vertragingen rond feestdagen, verlofdagen (Bpost, bank) en weekends.

Wat kan ik doen als ik mijn bestelling niet ontvang?

Indien je denkt dat jouw bestelling verloren is gegaan, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via ons contactformulier of via info@petitpompier.be.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Elke bestelling kan binnen de 14 kalenderdagen geannuleerd worden. Indien de bestelling reeds verzonden is, zijn de retourkosten voor de koper. Raadpleeg onze Algemene Verkoopsvoorwaarden voor meer informatie.